Digital Marketing

Εκπαιδευτικός στόχος:

Στόχος του σεμιναρίου είναι η απόκτηση μιας συνολικής εικόνας όλων των διαθέσιμων εργαλείων ψηφιακού μάρκετινγκ έτσι ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν αποτελεσματικά για τη επίτευξη των στόχων στο πλαίσιο της στρατηγικής μάρκετινγκ της κάθε επιχείρησης ή οργανισμού. Συγκεκριμένα, μέσα από το σεμινάριο αυτό, οι καταρτιζόμενοι θα αποκτήσουν  γνώσεις για τον τρόπο λειτουργίας των μηχανών αναζήτησης, τη χρησιμότητα μιας λέξης-κλειδί, τo σχεδιασμό και τη βελτιστοποίηση ιστότοπων για τις μηχανές αναζήτησης και τη δημιουργία διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το Google Ads όπως επίσης και αναφορών στις σημαντικότερες πλατφόρμες.  

Να κατέχουν ένα ισχυρό εφόδιο γνώσεων.

Να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους.

 

Σε ποιους απευθύνεται:

Απευθύνεται σε επαγγελματίες του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, σε εργαζόμενους, φοιτητές, ελεύθερους επαγγελματίες, αυτοαπασχολούμενους, άνεργους.

 

Προαπαιτούμενες γνώσεις, δεξιότητες, εξοπλισμό:

Απαιτούνται βασικές γνώσεις χειρισμού Η/Υ και κινητού, Υπολογιστής με σύνδεση στο internet.


Ψηφιακές Δεξιότητες Κοινωνικής Δικτύωσης με εφαρμογές στο χώρο εργασίας (Social Media)

Στο μάθημα  “Ψηφιακές Δεξιότητες Δικτύωσης με εφαρμογές στο χώρο εργασίας (Social Media Marketing)” θα διδαχθείτε τη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον τομέα των επιχειρήσεων όπου χρησιμοποιούνται στα πλαίσια του marketing, των πωλήσεων, της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων με στόχο την προσέγγιση των καταναλωτών και την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Οι μικρές επιχειρήσεις φαίνεται να βασίζονται κυρίως στα κοινωνικά δίκτυα και κάνουν συνήθως χρήση φωτογραφιών, εικόνων και λιγότερο βίντεο. Μέσω των σχολίων και της δυνατότητας αξιολόγησης που παρέχεται στο χρήστη η εκάστοτε επιχείρηση λαμβάνει άμεση ανατροφοδότηση και είναι σε θέση να σφυγμομετρήσει την κοινή γνώμη. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις αξιολογούν την κινητικότητα της ιστοσελίδας τους καθώς και την εμπορική της αποτελεσματικότητα μέσω ειδικών social tools. Παράλληλα, η διάδοση των στοιχείων της εταιρείας αποτελεί έναν από τους βασικούς λόγους της κοινωνικής της δικτύωσης που αποσκοπεί στη δόμηση σχέσεων με τους καταναλωτές.

Το μάθημα αυτό αποτελείται από εννιά (9) ενότητες:

1.      Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Μάρκετινγκ

2.      Εισαγωγή στα Social Media Marketing (SMM)

3.      Τα βασικά βήματα δημιουργίας επιτυχημένης Στρατηγικής SMM

4.      Τα κατάλληλα SMM για την επιχείρηση σου

5.      Προώθηση/Διαφήμιση στα SMM

6.      Το Μάρκετινγκ Περιεχομένου (Content Marketing)

7.      Τα μεθοδικά βήματα για την αύξηση των Followers στα Social Media

8.      Mobile Social Media Marketing

9.      Βελτιστοποίηση των Κοινωνικών Μέσων-Social Media Optimization (SMO)